سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی داخلی به سبک industrial

طراحی داخلی صنعتی چیست؟

سبک طراحی داخلی صنعتی همه چیز در مورد نمایش افتخارآمیز مصالح ساختمانی است که ما معمولاً سعی در پنهان کردن آن داریم. این در مورد افزودن ظاهری خام و ناتمام به خانه های متفکرانه طراحی شده است.

طراحی داخلی به سبک industrial

سبک صنعتی چیست؟

سبک داخلی با تعریف یک حساسیت خام ، ناتمام و تقریباً کارخانه ای ، مواد سودمندی مانند چوب ، فلز و سیمان را به نمایش می گذارد به گونه ای که ثابت می کند شکل و عملکرد می تواند یکسان باشد.

 

ویژگی های یک طرح صنعتی چیست؟

خارج از عناصر معماری ، سبک طراحی صنعتی با اشیا decorative تزئینی پرنعمت (فکر کنید: پنکه های قدیمی ، چهارپایه های استیل ، میز پیش نویس) و اشیا objects جدید با الهام از صنعت پرنعمت مشخص می شود. سبک صنعتی و عناصر طراحی داخلی به طور کلی چوب و فلز خام / تصفیه نشده یا موادی که نشانه هایی از پیری دارند را به نمایش می گذارند.

 

زیبایی شناسی طراحی صنعتی چیست؟

زیبایی شناسی طراحی صنعتی به همان اندازه که قرن ها قبل ساخته و پرداخته شده است ، جزئیات و م detailلفه ای بدون توجه باقی مانده است. سبک داخلی با تعریف یک حساسیت خام ، ناتمام و تقریباً کارخانه ای ، مواد سودمندی مانند چوب ، فلز و سیمان را به روشی به اثبات می رساند که اثبات می کند ...

 

ریزه ‌کاری های هیجان انگیز و جذاب

مسئله جالبی که در این سبک همیشه افراد را غافلگیر میکند، استفاده از وسایل کاربردی و در عین حال تزئینی در معماری داخلی میباشد. به طور مثال، در این سبک میتوان از لوله های مسی به صورت رو کار در اتاق‌ها، حال و پذیرایی استفاده کرد. علاوه بر این گاهی میتوان وسایل و ابزار قدیمی که در صنعت کاربرد داشته اند را به دکور خانه افزود. وسایلی مانند اهم متر های قدیمی، رادیو و تلفن های اولیه. هرچقدر وسایل خاص‌تر، طراحی فضای شما جذاب تر و معنادارتر میشود.

 

ریزه ‌کاری های هیجان انگیز و جذاب

 

برای هویت بخشی به تمام فضای خود، بهتر است سبک را تا حدی به نقاط مختلف منزل خود بسط دهید. به طورمثال یکی از مهترین فضاها، آشپزخانه میباشد. با نگاهی اجمالی متوجه چراغ های منحصر به فرد و ترکیب چوب، فلز و آجر در ساختار کابینت آشپزخانه خواهید شد. همانطور که قبلا اشاره شد، کمتر با اجسام و حجم های دایره‌ای مواجه خواهید شد. مقاله نورپردازی در آشپزخانه های مدرن و امروزی را از دست ندهید.

 

 

مبلمان و صندلی‌ها ها در سبک industrial

مبلمان معمولا ترکیبی از فلز ،پارچه و بیشتر چرم میباشند. وجود پایه های فلزی و نمایان صندلی ها و مبلمان یک اصل اساسی در این سبک میباشند. بازهم کمتر با انحنا و قوس و منبت کاری های اضافه برخورد میکنیم. همه چیز کاربردی، ساده و در عین حال شیک و چشم نواز به نظر میرسد. اضافه بر این، معمولا از جلو مبلی های ساده و فلزی استفاده میشود. طراحان در سبک  industrial  معمولا وسایلی را مثل هواکش قدیمی یا وسایل از کار افتاده را که ما معمولا پنهان میکنیم، برای طراحی در کنار مبلمان در اتاق  نشیمن استفاده میکنند.

 

 

سرویس بهداشتی در سبک industrial

آجر و کاشی های قدیمی، لوله کشی های رو کار، روشنایی منحصر به فرد و کاربرد فلز جزئیات غالب در دکوراسیون داخلی میباشند. وجود اجسام با محیط های مستطیلی، خط های های شکسته 90 درجه و نور های زرد گرم از دیگر شاخصه های این سبک هستند. مقاله طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام کوچک را بخوانید.

 

 

جزئیاتی دیگر در مورد سبک industrial

رنگ‌های قالب این سبک بیشتر خنثی میباشند. خاکستری، سیاه، سفید و قهوه‌ای از رنگ های پایه این طراحی هستند زیرا این قبیل رنگ ها تضاد را به خوبی با مواد خام استفاده شده در دکور نشان میدهند. استفاده از ترکیب شیشه و فلز برای جداسازی فضاها و نشان دادن هویت این سبک از اقدامات کاربردی توسط معماران طراحی داخلی میباشد.

 

 

سبک صنعتی یا شیک صنعتی به یک روند زیبایی شناختی در طراحی داخلی اشاره دارد که سرنخی از کارخانه های قدیمی و فضاهای صنعتی می گیرد که در سال های اخیر به زیراندازها و سایر فضاهای زندگی تبدیل شده اند. اجزای سبک صنعتی شامل چوب های فرسوده ، سیستم های ساختمانی ، آجرهای در معرض ، وسایل روشنایی صنعتی و بتن است.

 

سبک صنعتی را می توان در استفاده از مصالح غیرمنتظره ای که در ساختمان استفاده می شود نیز مشاهده کرد. از کانتینرهای حمل و نقل هم اکنون در معماری منازل و فضاهای تجاری استفاده می شود. سبک صنعتی طراحی معمولاً در مناطق شهری از جمله شهرها و زیراندازها یافت می شود. این مکان ها مکان های اصلی هستند زیرا تقریباً فضای خالی را برای صاحبان خانه فراهم می کنند تا با بوم تازه کار خود را آغاز کنند. این مکانها همچنین شامل برخی از عناصر کلیدی مورد استفاده برای دستیابی به این سبک طراحی شامل آجرها و لوله های در معرض ، کف بتونی و پنجره های بزرگ باز است. این عناصر کمک می کند تا فضای "انبار" ایجاد شود که هدف نهایی این سبک طراحی است. این سبک مواد خام را در خود جای داده تا حس ناتمام به فضا بدهد.

 

برای دستیابی به یک احساس صنعتی ، معمولاً از یک پالت رنگ طبیعی استفاده می شود. ترکیبی از رنگ های خاکستری ، خنثی و روستایی در این فضاها دیده می شود. این رنگ های ساده امکان استفاده از مبلمان و سایر لوازم جانبی را فراهم می کند تا به فضای اتاق کمک کند. همچنین ، داشتن رنگی خنثی بر روی دیوارها باعث می شود که در قسمت های باز مانند شیرآلات بزرگتر و بهم پیوسته تر احساس شود در حالی که به مبلمان این امکان را می دهد تا جریان طبیعی اتاق را ایجاد کنند.

 

مقاطع بزرگ یک کالای اصلی در هر اتاق به سبک صنعتی است. این به دلیل توانایی آنها در کمک به بستن فضاهای بزرگتر و کمک به تقسیم مناطق زندگی است. این مهم است زیرا فضاهایی مانند شیرآلات بسیار باز هستند. به منظور ایجاد توهم در چندین اتاق ، یک بخش می تواند به مسدود شدن جریان کمک کرده و یک منطقه زندگی جداگانه را تعریف کند.

 

تا آنجا که به روشنایی می رود ، لامپ های کف روند مرسوم دارند. هر وسیله روشنایی با پوشش فلزی دقیقاً در این سبک قرار می گیرد. پنجره های بزرگ باز همچنین به وارد کردن نور طبیعی به فضا کمک می کنند که می تواند برای فضاهای کوچکتر بسیار مفید باشد. وسایل روشنایی سقفی نیز می توانند به خصوص در آشپزخانه یک محیط صنعتی به منطقه بدهند.

 

بسیاری از مالکان خانه ها برای پیوستن به موضوع صنعتی ، به یک جزیره آشپزخانه متوسل می شوند. این جزایر تمایل دارند از چوب اصلاح شده یا سایر مواد خاکی ساخته شوند. یک جزیره آشپزخانه همچنین می تواند در جداسازی یک اتاق بزرگ و ایجاد فضای آشپزخانه مشخص کمک کند. می توان آنها را با چوب های میله ای که از چوب ساخته شده اند و یا دارای پوشش های فلزی هستند ، جفت کرد. قفسه بندی و انبارهای روباز در هنگام استفاده از آشپزخانه صنعتی ، بازدیدهای بزرگی هستند. قفسه های فلزی ایستاده رایگان همچنین می توانند فضای ذخیره سازی بیشتری ایجاد کنند و در اتاق های کوچکتر نیز مفید باشند. اگر آنها چرخ داشته باشند ، می توانند چند وظیفه ای انجام دهند. به عنوان مثال ، قفسه بندی کم روی چرخ ها می تواند روزی به عنوان میز کامپیوتر عمل کند. روز بعد می تواند به عنوان یک چرخ دستی ایستاده باشد. تیرهای سقفی در معرض ، آجر و بتن از لهجه های قابل توجه آشپزخانه همراه با کابینت ها و قفسه های تیره تر است. کف های رنگ روشن تر یا بتن صیقل یافته روش هایی برای ترکیب این سبک در هر آشپزخانه است. برای مدرن سازی این ظاهر نسبتاً روستایی ، کاشی های تزئینی در آشپزخانه بسیار زیبا به نظر می رسند. کاشی به عنوان پشت صحنه می تواند به ایجاد یک پیچ و تاب مدرن کمک کند و به شاداب شدن فضا کمک کند

 

ویژگی های سبک طراحی داخلی صنعتی

دیوارها و سازه ها: آجرهای در معرض ، بتن در معرض ، تیرها یا ستون های فولادی ، فولاد ضد زنگ و چوب ناتمام برای سبک طراحی داخلی صنعتی به همراه سقف بلند به خوبی کار می کنند!

 

رنگ: پالت رنگ شما باید رنگ روشن و پررنگ را هدایت کند. در عوض باید بدنبال رنگ های گرم و خنثی باشید تا فضای خود را پر کنید. اجازه دهید پالت رنگ شما با مواد اولیه مورد استفاده برای ظاهری کاملاً معتبر صنعتی هدایت شود. رنگ ها و سایه های خاکستری وقتی با رنگ سفید مخلوط می شوند به خوبی کار می کنند تا ظاهری واضح و تمیز به آنها دست یابد.

 

کف: پرکاربردترین گزینه کف برای سبک صنعتی بتن صیقل داده شده است. این می تواند خشن و تکه تکه باشد. کفپوش Timber & Stone گزینه خوبی است که به شما کمک می کند تا به ظاهر صنعتی محل خود برسید.

 

نورپردازی: لامپ های کف مستقل در یک پوشش فلزی منبع عالی نور برای یک ظاهر صنعتی هستند. همچنین می توانید چند چراغ آویز به فضای خود اضافه کنید!


مبلمان و دکور: شما باید مبل های بزرگ بزرگ و بالشتک های پراکنده را پیدا کنید تا در کنار قطعات لهجه صنعتی و آثار هنری کار کنند. طراحی دیوارهای صنعتی باید یکی دو قطعه بزرگ از هنر انتزاعی یا عکاسی را در بر بگیرد تا تیره رنگی به اتاق شما بخورد! گیاهان همچنین به زندگی شما رنگ و زندگی می بخشند ، بنابراین شما همچنین می توانید به دنبال چند گیاه برگ بزرگ بزرگ و چند گلدان قابل توجه برای فضای داخلی خانه خود باشید!

 

ایده های مختلف طراحی داخلی صنعتی برای فضای داخلی منزل شما:

 

01. از ساختمانهای قدیمی الهام بگیرید

قبل از اینکه بفهمید نوع صنعت و جزئیات شما چه نوع علاقه ای است ، کافی است به ساختمانهایی نگاه کنید که در گذشته تاریخی مشترک هستند و ایده های خلاقانه ای را که ممکن است در مورد آنها نمی دانید آشکار سازد! دیوارهای آجری نمایان شده ، خرپاهای سقفی چوبی و ستون های فولادی بدون پیچ و مهره های دیوار کاری در مناطق انبار و تولید معمول است. سفر به شهر محلی خود را در نظر بگیرید که آیا احیای مجدد ساختمانهای قدیمی وجود دارد یا خیر. در بسیاری از شهرهای جهان ، بازسازی انبارها ، انبارها و تاسیسات تولیدی به کانکس های عالی و ساختمانهای اداری تبدیل می شوند.

 

02. فلزات روستایی برای فضای داخلی منزل شما

در روزهای تولید فولاد و آهن در سراسر جهان ، استفاده از محصولات صنعتی و فلزات در تجهیزات روشنایی و لوله کشی ، سخت افزار کابینت و دستگیره در و برای اعضای سازه در اعضای سقف و ستون برجسته بود. امروزه استفاده از آهن فرفورژه به عنوان یک عنصر زینتی و ساختاری یک عنصر صنعتی است که در خانه معاصر شگفت انگیز به نظر می رسد! شما همچنین می توانید به دنبال نیکل مس ، مس و چدن باشید تا جذابیت های آلی و صنعتی را به خانه خود بیاورید.

 

03. جزئیات مکانیکی در معرض دید در فضای داخلی مدرن منزل شما

اگر شما از طرفداران احیای صنعتی در وسایل ، مبلمان و نور هستید ، احتمالاً باید آن را به فضای داخلی خانه خود اضافه کنید. از نورپردازی الهام گرفته از قرقره گرفته تا شمعدان های نور آکاردئونی قیچی ، مکانیک های پشت این قطعات را نمی توان به فکر فرو برد! در عوض ، کارهای مکانیکی قطعات باید در معرض دید باشد و تقاضای جزئیات داخلی صنعتی است!

 

04. جزئیات مدرن را با جذابیت صنعتی مخلوط کرده و مطابقت دهید

شکوه و عظمت افزودن عناصر دکوراسیون و طراحی داخلی صنعتی به خانه شما توانایی ترکیب و تطبیق سبک های معاصر فعلی شما با جزئیات معماری قدیمی تر است!

 

05. با کارهای هنری خلاقیت بیاورید

روش دیگر برای آوردن جزئیات معماری صنعتی در خانه شما استفاده از آثار هنری برای بیان سبک طراحی هنری خود است! گرافیک جسورانه ، نقاشی دیواری ، نقاشی و حتی نقاشی نمادهای برجسته بر روی یک دیوار آجری نمایان ، دیوار لهجه ای فوری را به اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما تبدیل می کند.

 

شما همچنین می توانید ایده های هنری خود را در اطراف شهرهای خود مانند نمادها ، اعداد ادبی و حروف ایجاد کنید ، یا حتی نقاشی انتزاعی می تواند یک دیوار خسته کننده و بی خاصیت را به هنر تبدیل کند!

 

06. از مبلمان با حداقل جزئیات استفاده کنید

طی دهه گذشته ، در فضای داخلی منازل ، تولیدکنندگان مبلمان که از سبک تولید مجدد طراحی صنعتی استقبال می کنند ، افزایش یافته است و در مبلمان اتاق نشیمن و اتاق خواب با حداقل جزئیات و مواد ساده منعکس شده است.

 

07. لهجه های صنعتی را به خانه خود در فضای باز وارد کنید

شما همچنین می توانید به مکان های بیرونی خانه خود سبک صنعتی اضافه کنید. برای مثال نور بیرونی عرشه فضای باز شما را می توان با چراغ های رشته ای لامپ بزرگتر آویزان کرد که در کنار هم عالی به نظر می رسند و درخشش جادویی را به فضای بیرونی شما می بخشد.